Dagje Bhaktapur

9 april 2022 - Bhaktapur, Nepal

Vandaag om 11.15 uur aangekomen in Bhaktapur, deze plaats is erkend door Unesco wereld erfgoed. Prachtige, hele oude stad met allerlei tempels. De temperatuur is hier 25 graden. Na een lange wandeling wat drinken en we zien een buffel het plein opkomen aan een touw. Voor een tempel stoppen ze en wordt buffel geofferd. Daarna ook een geit. Hoofden eraf...... vreselijk om te zien.

Na ons drankje wandelen we verder door kleine straatjes. Overal kleine stalletjes. We komen op Pottenbakkersplein! En kijken onze ogen uit.

We lopen terug naar hotel en gaan uurtje later ergens wat eten. We zoeken op TripAdvisor en vinden Nepalees restaurant. We eten traditonele momo's (deegpakketjes). Zalig! En vroeg naar bed (ritme van hier). Morgen om 6.30 uur ontbijten.

1. Irma:
    10 april 2022
    Even gegoogled om te begrijpen waar jullie zitten. Terug naar de natuur en aardige survival vakantie als ik het zo lees! Ben benieuwd naar de volgende avonturen.
  2. Petra costerman Boodt:
    10 april 2022
    Gaaf die pottenbakkersmarkt! Gewoon voor dagelijkse gebruik. Keek net ook op Google maps. Best afstanden afgelegd! Op een beter bed!
  3. Gonnie:
    10 april 2022
    Ohhh.....wat een geweldige avonturen! Totaal uit jullie normale systeem haha!
    Op die manier offers maak je toch nooit mee...Live begins at the end of your comfort zone!
    Prachtig daar onderweg...benieuwd naar de chauffeur. Veel plezier.