Nacht in Pathetlek

9 april 2022 - Bhaktapur, Nepal

Het ritme in Nepal is om 4.30/5.00 uur opstaan en na het eten om 20.00 uur naar bed. Dus wij zijn ook na avondeten naar onze kamer gegaan. Bedden zijn net planken dus was een uitdaging. Ik kon mijn "bed" dubbel doen maar de meiden niet. Dan nog is het keihard. Veel wakker en in de ochtend pijn in heupen, oren (harde kussens) en rug (meiden ook). Of we om 6.00 uur komen ontbijten. Mmmm...... nee doe maar iets later. Om 7.45 uur in keuken en of we willen helpen. Dus snijden van alles en maken roti. Ontbijt is aardappelen, roti, fruit, honing en rijstepap. Af en toe krijgen we soort snack en soms verdwijnt het in m'n tasje (niet lekker). Het duurt een uur voordat alles klaar is dus ontbijten om 8.45 uur. De lunch bij hen is om 11.30 uur.

Na het afscheid gaan we weer om 10.00 uur op pad. En echt..... we worden na 10 min gebeld...... Sanne heeft haar mobiel laten liggen. Zo erg.... weer omdraaien. We schamen ons dood. Dan op weg naar Baktapur (Unesco).

1. Caren:
    Lekker😄
  2. Robert:
    9 april 2022
    Gezellig met z’n drieën op stap👍
    Heel leuk om zo jullie reis te kunnen volgen.
    Hebben jullie al bedacht wat er vandaag blijft liggen😜
  3. Inge:
    9 april 2022
    Fotogeniek Baktapur zonder mobiel ka natuurlijk niet. Op naar betere bedden🙏