Onze terugreis!

25 april 2022 - Kathmandu, Nepal

Vanochtend nog de laatste souvenirs gekocht. En onze tas opnieuw ingepakt. Lange broek weer aan en een trui meenemen.

Van de reisorganisatie krijgen we een sjaal, deze is bedoeld voor een veilige terugreis. Om 12.30 uur gaan we richting airport Kathmandu. En om 15.45 vliegen we eerst naar Dubai en dan daarna door naar Amsterdam. Yes!!!

We hebben alle 3 genoten van deze prachtig reis in een totaal andere cultuur. De mensen zijn erg aardig, het eten geweldig (behalve Dahl bat), de wegen zo zo, natuur overweldigend, wel veel beestjes, super goedkoop, soms een warme douche maar overall een reis om nooit te vergeten!

En we zijn dus blijkbaar erg sterk want niemand is ziek geweest 😀

Ps videootje van een straat die we over moeten steken in Kathmandu

1. Inge:
    25 april 2022
    Wat een avontuur! Tot gauw weer🙋🏻‍♀️
  2. Marjan:
    27 april 2022
    Leuk om jullie zo gevolgd te hebben geniet van de herinnering en vooral nu weer van koningsdag!
  3. Gonnie:
    29 april 2022
    Zoo bedankt voor Julie verhalen!
    Inspirerend om mee te beleven.
    Wij beleven nu avonturen in Suriname, en als we het moeilijk hebben, met viezigheid en enge beesten brr...sterken we ons dat jullie t zeker overleefd hebben. Hoeraaa hoeraa welkom thuis!