Aankomst Kathmandu

7 april 2022 - Kathmandu, Nepal

Na een lange reis zijn we vanochtend aangekomen in Kathmandu. Eigenlijk hebben we een nacht overgeslagen want slapen in vliegtuig lukt niet echt. Naar ons hotel en uurtje genikst (acclimatiseren). Om 10.00 uur de stad ingegaan naar Thamel (hippe wijk met veel winkeltjes) en daarna naar Monkey Temple. Om 13.30 uur helemaal stuk (mede door hitte, stof, toeteren, apen, zwerfhonden enz). 's Middags proberen wat te slapen. En om 17.00 uur weer op pad om ergens iets te gaan eten. Was zalig! Vroeg naar bed want om 9.00 uur gaan we weer op pad.

1. Anja:
    7 april 2022
    Heerlijk joh, genieten van alles en met elkaar 🥰
  2. Astrid:
    Leuke foto’s. En heerlijk Nepalees diner zie ik 😉
  3. Karin:
    7 april 2022
    Leuk hoor die eerste foto's! Ik ben heel benieuwd naar het volgende verslag. In ieder geval zijn jullie veilig aangekomen! Enne...ook niks mis met lekker niksen :)
  4. Petra costerman Boodt:
    7 april 2022
    Wat een ondernemingen gelijk. Kan me indenken dat je effe moet landen. Lijkt me lekker temperatuurtje. Beetje koude onderstroom en vast heel stoffig. Gave slingers ook! Leuk om zo er een beetje bij te zijn.
  5. Inge:
    8 april 2022
    Dat is een veelbelovende start! 🌼 🌞🍕Kan me helemaal voorstellen dat jullie gesloopt waren. Kijk uit naar t volgende verhaal.😘🙏
  6. Ine Vos:
    8 april 2022
    Leuk om jullie te kunnen volgen, leuke foto’s en verslag!
    Geniet ervan!😘