Dagje Pathlekhet

8 april 2022 - Dhulikhel, Nepal

Om 9.00 uur opgehaald voor 1,5 uur rit naar Pathlekhet. In Kathmandu een gekkenhuis qua rijden. Na 10 min kom ik erachter dat ik sleutel van hotel nog in m'n broekzak heb 😞. Dus omdraaien. Aangekomen in dorp, een community met 17 huizen waar ze alles zelf verbouwen. Traditioneel geluncht en daarna afdalen naar biologisch teelt. Onze gids/bewoner vertelde ons alles. Zelfs geholpen op het land. Einde vd dag naar organisatie farm, berg op! Rond 18.00 uur door hen zelf gestookt alcoholdrankje, en traditioneel avondeten (roti en kip). Prachtig dag bij echte Nepalese (Hindoe) 🙂. Morgenochtend een koe melken

1. Miranda:
    9 april 2022
    Wat ontzettend leuk om zo mee te genieten. En wat een bijzondere dag bij een traditionele leefgemeenschap. Ben benieuwd hoe het melken gaat!😙
  2. Marjan:
    Leuk jullie belevenissen in Nepal. Ik lees het met veel plezier. Wel een hele andere wereld zeg. Geniet ervan. Kijk uit naar jullie volgende verhaal