Derde trekking dag!

15 april 2022 - Lumle, Nepal

We hebben alle 3 redelijk geslapen! Het is echt een goor hotelletje. Maar afijn het is niet anders. De wc verzin je niet en douchen wagen we ons al 2 dagen niet aan. Nergens warm water. Het is steenkoud, dan maar paar dagen vies!

We vertrekken om 8.00 uur en als ontbijt krijgen we pancake. Met ons lijf valt het mee, maar zodra we gaan klimmen voelen we ons gelijk helemaal moe. Langzaam klimmen dan maar. Alleen het eerste stuk is wat stijl daarna vrij vlak of naar beneden. We wandelen door prachtige bossen met open plekken. En uitzicht op de bergen! Af en toe een verdwaalde buffel. Al vroeg zijn we in ons dorpje. Steeds meer richting de bewoonde wereld. Mijn kuiten staan op springen! Prachtig hotelletje met uitzicht op het dal en de bergen met sneeuw! Het is hier 35 graden.

En.... we hebben WiFi! Yeah!

We relaxen de hele middag, dutten wat en zitten lekker op onze telefoon. Even bijlezen 😉

Om 19.00 uur krijgen we brood met curry. En Sanne en Tessa krijgen plaatselijk drankje met 40% alcohol. Niet te drinken vinden ze. Maar ja wat doe je dan met je glas!

Net overleg over morgen. 3 opties. 1. of 3 uur lopen, eerste 1,5 uur klimmen. 2. twee uur lopen over stoffige weg (met bussen). Of 3. Met de Jeep naar Pokhara. Keuze wordt Jeep. Lopen gaan we nog heel veel doen 😉.

Bij het naar bed gaan heeft Sanne vaak pech! Vandaag eerst een dode spin in haar bed en daarna een levende op haar deken. Nu ligt ze bij mij!

1. Caren:
    15 april 2022
    Poeh, zo‘n reis blijft op je netvlies,
    Verstandige beslissing, lekker hobbelen in het jeepje.
    Ben erg onder de indruk van jullie verhalen en foto’s 🙃🙂❤️
  2. Lies:
    16 april 2022
    Hele verstandige beslissing! Jullie moeten nog 2wk genieten en minder klimmen.Kan er met m’n verstand niet bij wat jullie nu presteren. Jullie zelf wel ??!!!
  3. Lies:
    17 april 2022
    Mobiel doet het niet, vraag Petra straks.Was fijn rijden in Jeep!!!