Ontspannen dagje!

17 april 2022 - Pokhara, Nepal

Vanochtend om 7.30 uur ontbijt. We kregen Apple pancake. Lekker! Daarbij altijd black tea en Tessa water.

Vannacht had ik het koud en de deken van mijn bed hadden Sanne en ik eraf gehaald. Daar zaten vast spinnen in. Dus midden in de nacht in het donker op zoek naar andere deken. Ik dacht dat Tessa hem niet gebruikte dus van haar bed gehaald. Wij hadden het nu lekker warm. Na een tijdje werd Tessa wakker en had het koud en kon haar deken niet vinden. Een raadsel 😀.

Na een 1,5 uur durende Jeep rit aangekomen in ons hotel. Onderweg weer wonderschone uitzichten. Nepal is vrij modern in de dingen die nodig zijn. Iedereen heeft mobiel (ook hoog in de bergen) en vanuit de bergen loopt altijd een dikke slang met water naar de akkers/rijstvelden. Wegen zijn redelijk aangelegd. En tijdens de trekking was er altijd een pad met stenen (geen zandpaden). Over het algemeen zijn er altijd 2 wc's. Een gewone (Europese) en 1 waarbij je moet hurken.

Na heel lang douchen en schrobben naar het meer gelopen en aan de bailey en pina colade gegaan! Ook lekker gegeten, momo's (soort dumpling). Eigenlijk eten we altijd vegetarisch.

Eind vd middag zijn we naar Hindoeïstische ceremonie geweest. Iedereen wil met Tessa en Sanne op de foto. Heel vreemd. We voelen ons een beroemdheid. Op een gegeven moment kreeg Tessa een baby in haar schoot en daar moest ze mee op de foto. Echt raar!

Vannacht zalig in een zacht bed slapen. 😊

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Marjan:
    19 april 2022
    Prachtige foto's jullie zien er goed uit hoor ondanks alle ontberingen