Weer een relaxt dagje!

17 april 2022 - Pokhara, Nepal

Vanochtend een van de eerste ochtenden in dagen dat we ons eigen ontbijt konden kiezen. Na een zalige nacht (wel om 6.50 uur wakker door bijeenkomst Hindoeisme, inclusief gezang) in zachte bedden vielen we het ontbijt buffet aan. Geroosterd brood met boter en jam, yoghurt met fruit, gebakken ei. En natuurlijk is er in overvloed rijst, aardappelen enz. Haha maar wij hoeven dat voorlopig even niet meer.

We zijn met de taxi naar een grote bazaar gegaan met fruit, groente en kleding. En iedereen kijkt ons maar aan. Daarna lopend via een groot park terug naar het meer. Daar wat gedronken. Bij de prijzen wordt trouwens standaard 12% erbij opgeteld (fooi). Lekker broodjes gehaald (bladerdeeg met groente en een kaneel broodje) en op onze hotelkamer opgegeten. Eten is heel goedkoop.

We hebben gister onze was gebracht bij wasseretteen net konden we het ophalen. Het ruikt weer zalig en is redelijk schoon!

Het is rond de 35 graden, alle dagen insmeren en in de schaduw lopen.

Weer op tijd naar bed, zin in onze bedden 😀

1. Inge:
    17 april 2022
    Klinkt heerlijk! Geen 3 R’en, maar 3 s’en: schone kleren, superzachte bedden en spotgoedkope broodjes van de bazaar..😁🙏👌 wst wil een mens nog meer..
  2. Caren:
    18 april 2022
    Mooie kleuren, prachtig aangelegde velden,
    Lekker eten en wandelen, geniet ervan.
    🤗